Hjem / Digital

Profil og trykksaker til Fensdagene

Profil og trykksaker til Fensdagene_Flagg ute

WERA samarbeider med Nome kommune om kommunikasjonstjenester for Fensprosessen. Som en del av dette har vi utviklet en grafisk profil og levert trykksaker til Fensdagene – et arrangement som har som mål å øke lokal kjennskap til og engasjement for Fensfeltet og dets potensial.

Interaktiv kvartalsrapport for Pancom AS

Oversikt over rapport_Pancom

Hva som definerer en god rapport er at den er informativ og enkel å manøvrere. Pancoms kvartalsrapport for fjerde kvartal 2023 er et flott eksempel på hvordan en interaktiv PDF kan gi klare og konsise data samtidig som den opprettholder et brukervennlig format.

Hubriding kjører inn i fremtiden!

Bilde av nettsiden til Hubriding

Opprinnelig skapt for motorsyklister, er dette nettbaserte konseptet rettet mot reiselystne som ønsker å utforske det beste Norge har å by på, gjennom en rekke nøye utvalgte «Hubriding-hoteller» og dagsturer. I dag tilbyr også Hubriding ruter for bilister, syklister, padlere og sist og ikke minst, vandrere.

Ny nettside for Visit Vinje!

Bilde av Visit Vinje_Ny nettside

Vinje Næringslag ønsket å styrke sin tilstedeværelse online for å nå ut til flere potensielle besøkende og tilby en plattform for lokal informasjon og markedsføring av lokale bedrifter.

Hvordan få folk til å kjøpe mer toast?

Bilde av Kanda Wienertoast, kampanje av Wera

Kanda er en familiebedrift med en lang tradisjon og historie. Deres røtter går helt tilbake til slutten av 1800-tallet. I desember 1976 ble den første toasten produsert hos Kanda. Den fikk navnet Kanda Wienertoast.

Innholdsproduksjon og publisering for Topaz of Norway

Bilde av Topaz tøffel, case sosiale medier WERA

Topaz of Norway er et selskap som spesialiserer seg på å selge høy­kvalitets selskinnsko med nordisk design. Basert i hjertet av Ulefoss, Telemark, har selskapet lang fartstid i å lage holdbare og stilfulle sko.