Topaz of Norway er et selskap som spesialiserer seg på å selge høykvalitets selskinnsko med nordisk design. Basert i hjertet av Ulefoss, Telemark, har selskapet lang fartstid i å lage holdbare og stilfulle sko.
Med mål om å øke merkevareinntrykket i SoMe
For å hjelpe til med å promotere produktene sine og øke merkevarensinntrykket, henvendte Topaz of Norway seg til WERA for innholdsproduksjons- og publiseringshjelp.
Målrettet innholdsstrategi
WERA fikk i oppdrag å lage en rekke innhold, inkludert produktbilder og videoer, sosiale medie-poster og nyhetsbrev, for å vise frem de unike egenskapene og fordelene med Topaz of Norway. Vi utviklet en innholdsstrategi for å sikre at innholdet ble publisert på rett tid og at det var en rød tråd gjennom alt innholdet som ble produsert og publisert.
Å reflektere kvaliteten
WERA ønsket å lage innhold som ville reflekterte den høye kvaliteten og håndverket til Topaz of Norway’s produkter, samtidig tilegne innholdet sterk nordisk følelse.