To av Telemarks mest kjente advokatfirmaer slår seg sammen. Wera har stått for profil, nettside og foto.
Mål
Advokatfirmaet Frøstrup Løitegaard og Advokatene Skien henvendte seg til Wera med et ønske om en ny nettside som skulle representere dem under deres nye navn. Deres ønske var en ren og oversiktlig side som ville kommunisere deres faglige tyngde. Samtidig ville de sikre seg blest og kjennskap rundt fusjonen og navnebyttet.
Strategi
Som utgangspunkt for det visuelle hadde vi Eurojuriskjeden sin profil som et grunnlag, der logo og farge var satt. Med nettsiden tok vi utgangspunkt i et rent uttrykk med søkelys på brukervennlighet og på menneskene i Eurojuris Telemark.
Bilder som utstråler kompetanse, erfaring og profesjonalitet
Wera sto også for fotografering av portrett- og miljøbilder i forbindelse med sammenslåingen.
Lansering
Målet for lanseringen var å kommunisere en ny storsatsningen innenfor adovokatbransjen i Telemark, men samtidig vise at dette er de samme menneskene, men med en desto større faglig tyngde med Eurojuris i ryggen. Eurojuris Telemark blir den første fusjonen av to firmaer som sammen går inn i Eurojuris-kjeden. Markedsføringen av sammenslåingen foregikk gjennom Amedia, Schibsted og Facebook sine plattformer. Kampanjen leverte godt med engasjement med 553 057 visninger, 1 953 klikk og en snitt klikkprosent på 0,35% i Amedia. I Schibsted opplevde kampanjen 800 lenkeklikk.
Hva syns Eurojuris Telemark?
«Det har vært en glede å jobbe med Wera. Unge, dyktige utviklere som gir god service og leverer til tiden. Anbefales!»
Johan Henrik Frøstrup
Advokat, Eurojuris Telemark