fbpx

Skien fritidspark - god mediamiks gir gode resultater og mange smil

Vi har gleden av å jobbe med Skien fritidspark på flere prosjekter. Det spenner fra strategiarbeid til idemyldring og filminnspilling.
Skien Fritidspark utfordret oss på å få opp salget på årskort.
Hvordan kommuniserer man alle fordelene ved å kjøpe årskort? Og at du kan bade så mye du vil hele året for en billig penge?

Vi tok Rema 1000-metoden: Det enkle er ofte det beste.

Bad så mye du vil - årskortkampanje

Vi laget film til nett og kino, designet og sendte ut DM i posten, kjørte bussreklame og plakatmateriell. Kort sagt; vi kommuniserte i flere kanaler samtidig for å få synergi, høy synlighet og stor oppmerksomhet. Fritidsparken hadde håpet på 20 % økning i salget.  Resultatet ble “all time high”.

KOMMUNIKASJONSSTRATEGI

Vi utarbeidet en kommunikasjonsstrategi for Fritidsparken. Denne ble grunnlag for en markedsplan med beskrivelse av budskap og mediamiks tilpasset den enkelte målgruppe.

Vi selger SMIL!

Glade barn – høy synlighet – stort trøkk

Nyhetsbrev

Postkassereklamen er ikke død!

Undersøkelser viser at de aller fleste av oss tar en titt i postkassa hver dag, og lørdag morgen ble den runde DM’en distribuert. Der lå den i postkassa helt alene uten konkurranse (Posten har sluttet å distribuere post på lørdager) – og oppnådde høy synlighet og stor oppmerksomhet.

– Mamma, se hva jeg fant i postkassa!

Skøytebanen er åpen!

Hvordan fortelle på en morsom måte at skøytebanen er åpen?

Glem småbarn på isen. Det har vi sett før. Det vi derimot ikke har sett er en velvoksen mann i paljettdrakt og dameskøyter med pelskant.

Her ser du resultatet i form av reklamefilm på kino og Facebook, annonsering på Facebook og i TA, bussreklame, samt DM i posten til alle husstander i Skien og Porsgrunn.

Videoen ble delt i et forrykende tempo.