Bad så mye du vil - årskortkampanje
Vi laget film til nett og kino, designet og sendte ut DM i posten, kjørte bussreklame og plakatmateriell. Kort sagt; vi kommuniserte i flere kanaler samtidig for å få synergi, høy synlighet og stor oppmerksomhet. Fritidsparken hadde håpet på 20 % økning i salget. Resultatet ble “all time high”.

KOMMUNIKASJONSSTRATEGi
Vi utarbeidet en kommunikasjonsstrategi for Fritidsparken. Denne ble grunnlag for en markedsplan med beskrivelse av budskap og mediamiks tilpasset den enkelte målgruppe.
Vi selger SMIL!

Nyhetsbrev
Postkassereklamen er ikke død!
Undersøkelser viser at de aller fleste av oss tar en titt i postkassa hver dag, og lørdag morgen ble den runde DM’en distribuert. Der lå den i postkassa helt alene uten konkurranse (Posten har sluttet å distribuere post på lørdager) – og oppnådde høy synlighet og stor oppmerksomhet.
– Mamma, se hva jeg fant i postkassa!


Skøytebanen er åpen!
Hvordan fortelle på en morsom måte at skøytebanen er åpen?
Glem småbarn på isen. Det har vi sett før. Det vi derimot ikke har sett er en velvoksen mann i paljettdrakt og dameskøyter med pelskant.
Her ser du resultatet i form av reklamefilm på kino og Facebook, annonsering på Facebook og i TA, bussreklame, samt DM i posten til alle husstander i Skien og Porsgrunn.
Videoen ble delt i et forrykende tempo.