Mål

Strategi

Når man har satt et mål, trenger man en strategi. I dette tilfellet tok vi utgangspunktet i målgruppen. Hva er viktig for dem? Hvordan kan vi gjøre det enklere for dem å finne riktig innhold?
Etter flere workshops besluttet vi å splitte siden, og gi relevant innhold til privatkunder og næringsdrivende hver for seg. La brukeren selv gjøre et valg og derfra enkelt finne det han trenger – enten det er et kontaktskjema eller relevant informasjon.
Profil

Hva synes Elektro 4?
Arbeidet med Reklamehuset Wera har vært grundig og gått over en lengre periode. Å lage en nettside er ikke lenger bare å kladde sammen noen fine bilder og litt tekst.

«I dag er nettsiden en større del av basen for bedriftens ansikt utad, og et viktig grunnlag for alt av markedsarbeid.
Vi har hatt mange gode diskusjoner underveis og synes nettsiden har blitt veldig bra og ikke minst en fremtidsrettet side som også kan utvikles videre i takt med behov», uttaler markedsansvarlig Andreas Sterner i Elektro 4.
