Save the date :: Nytt år – nytt frokostmøte torsdag 10. januar!

Velkommen til frokostmøte! Denne gang er fokuset på å tørre å satse utradisjonelt. Først ut er Teo K. Luisa, mannen bak Porsgrunns nye storstue Comfort Hotel Porsgrunn som åpner i mars 2019. Teo skal fortelle hvorfor han satser i Porsgrunn og hvordan det nye hotellet kan påvirke byen. Etterpå forteller vi om Skien Fritidsparks suksessfulle årskort-kampanje der…

Black Friday

Vi klinker til med BLACK FRIDAY kampanje på flyere. Postkassen til kundene dine er tilnærmet tom, så utnytt den! I dag kjører vi 50% på 1-sidige flyere opp til A4 – inklusiv 1 time design. Benytt deg av tilbudet!Navn *Firma *Telefon *E-post *EmailSendUsikker på antall? 500 stk: 1.100kr 1000 stk: 1.400kr 5000 stk: 3.700 kr……

faksimile fra inspirasjonsmagasinet Primawera

Inspirere – ikke informere

Vi lever i en utrolig hektisk, digital verden. En verden overfylt av informasjon. Ifølge IBM Marketing Today er 90% av all informasjon som er tilgjengelig i verden nå, produsert de siste to årene. Med så mye informasjon tilgjengelig og en Facebook-feed full av artikler, er vi kresne på hva vi bruker tid på. Slik bør din bedrift også tenke. Det er naivt å tro at…

Gratis frokostmøte – Tørre å satse

Velkommen til frokostmøte! Denne gang er fokuset på å tørre å satse utradisjonelt. Først ut er Teo K. Luisa, mannen bak Porsgrunns nye storstue Comfort Hotel Porsgrunn som åpner i mars 2019. Teo skal fortelle hvorfor han satser i Porsgrunn og hvordan det nye hotellet kan påvirke byen. Etterpå forteller vi om Skien Fritidsparks suksessfulle årskort-kampanje der…

Hvem er kunden – egentlig?

Hvem er kunden – egentlig?

De fleste mener å ha god kjennskap til sine kunder og sin målgruppe. «Vi har jo drevet med dette i mange år», sier de fleste. Det er ikke sikkert dette holder lenger. Den digitale hverdagen har nok også innhentet dine kunder og påvirket deres handlemønstre. Ifølge Google vokser de bedriftene som bruker digital markedsføring…

Kjersti Hole Haatveit ny daglig leder i Reklamehuset Wera

Rigger seg for vekst og fokus på Telemark, Vestfold og Buskerud 20. august 2018 – Kjersti Hole Haatveit er utnevnt til ny daglig leder i Reklamehuset Wera. Reklamebyrået, som også har eget trykkeri er Telemarks eldste med historie tilbake til 1895. Kjersti Hole Haatveit (55) har jobbet som rådgiver, prosjektleder og konsulent i 13…

Opplevelseskart for Grenland

Papir er ikke dødt!

I dag vil alle bli engasjert i stedet for informert. Sammen med Visit Telemark laget vi heller et kart som frontet 100% opplevelser. Resultatet er fantastisk samtidig som interessant! https://wera.no/wp-content/uploads/2018/06/Reiselivskart-lav-ny.mp4 Fra katalog – til opplevelseskartNoe av det mest sentrale i turisme er salg av…

Alt starter med et mål

Det starter med et mål

Etter det kan alt skje. Har vår kjære kunde et klart mål for oppgaven, er saken biff. Da er vi på ballen med en gang. Gi oss et klart definert mål og vi utfører og leverer.  Når våre kunder kommer til oss for å få hjelp til design av ny profil, nettside, Facebook-kampanje eller brosjyre, spør vi alltid: Hva er målet med det du…

GDPR i praksis

Invitasjon til frokostmøte – GDPR i praksis

Du har sikkert hørt om GDPR, men vet du hva du bør gjøre i praksis? Hvordan håndterer man personinformasjon i henhold til det nye regelverket? Om du ikke har alt klart før 1. juli, er det ingen krise, men du må ha en plan og få på plass rutiner for hvordan du skal å møte de nye reglene. I samarbeid med Canon Business Center gir vi deg en innføring i hva du bør…

Nytt personvern – kroken på døra?

Det er sjelden komfortabelt å bli dyttet på nye ting. De fleste av oss lever i vår egen forutsigbare komfortsone, og mange er nokså skeptiske til endringer. Det blir jo ikke bedre når noen europeere nede på kontinentet finner ut at det er på tide med en endring i personvernforordningen. Hva skjer?Dette er egentlig bare en videreføring av det som tidligere het…