Opplevelseskart for Grenland

Papir er ikke dødt!

I dag vil alle bli engasjert i stedet for informert. Sammen med Visit Telemark laget vi heller et kart som frontet 100% opplevelser. Resultatet er fantastisk samtidig som interessant! https://wera.no/wp-content/uploads/2018/06/Reiselivskart-lav-ny.mp4 Fra katalog – til opplevelseskartNoe av det mest sentrale i turisme er salg av…

Alt starter med et mål

Det starter med et mål

Etter det kan alt skje. Har vår kjære kunde et klart mål for oppgaven, er saken biff. Da er vi på ballen med en gang. Gi oss et klart definert mål og vi utfører og leverer.  Når våre kunder kommer til oss for å få hjelp til design av ny profil, nettside, Facebook-kampanje eller brosjyre, spør vi alltid: Hva er målet med det du…

GDPR i praksis

Invitasjon til frokostmøte – GDPR i praksis

Du har sikkert hørt om GDPR, men vet du hva du bør gjøre i praksis? Hvordan håndterer man personinformasjon i henhold til det nye regelverket? Om du ikke har alt klart før 1. juli, er det ingen krise, men du må ha en plan og få på plass rutiner for hvordan du skal å møte de nye reglene. I samarbeid med Canon Business Center gir vi deg en innføring i hva du bør…

Nytt personvern – kroken på døra?

Det er sjelden komfortabelt å bli dyttet på nye ting. De fleste av oss lever i vår egen forutsigbare komfortsone, og mange er nokså skeptiske til endringer. Det blir jo ikke bedre når noen europeere nede på kontinentet finner ut at det er på tide med en endring i personvernforordningen. Hva skjer?Dette er egentlig bare en videreføring av det som tidligere het…

Rå digital rådgiver

til Reklamehuset Wera så fort som fy. Vi er i all beskjedenhet et av regionens ledende reklamebyrå med eget trykkeri på huset. Nå trenger vi DITT digitale hode for å komplettere gjengen av 14 flinke og dedikerte folk i et kreativt miljø. Vi søker et godt digitalt hode som skal bli vår nye prosjektleder. Du kjenner de fleste mekanismer for moderne synlighet og…

Togkupe med sosiale medier

Toget til synlighet

En hører mange buzzord om dagen. Big Data, inbound marketing, content marketing, vlogging og mange flere begreper ligger klare. Dette kan gjøre enhver stressa og ivrig etter å hoppe på «toget til synlighet». Eller har du allerede hoppet på toget? Og hoppet av på siste stopp? Har du egentlig kommet frem? Dette er spørsmålet en må stille seg – fungerer det vi…

Toget til synlighet

Innhold er ditt kompass

Som man roper i skogen… Innhold må skape verdi Tenk på en nettside som en plakat som henger på et tre langt inne i skogen. Hver dag bruker du masse penger på å forklare veien dit. Det kalles markedsføring. Det er over 200 faktorer som bestemmer om din nettside skal dukke opp på første siden på Google.no. Google har roboter…

Bruk kundens ord og gjør det barnslig enkelt

Det er få ting som er så frigjørende og morsomt som å lytte til hva et barn har å si. Det er ofte tatt litt ut av sammenhengen og kanskje med vinklinger vi voksne ikke er helt forberedt på. Thomas blir fort engasjert når det gjelder kommunikasjon. Her er bilde fra frokostmøtet hos Reklamehuset Wera tirsdag 13. mars som handlet om…

Frustrerte kollegaer som lurer på hvordan dem skal få mest ut av markedskronene sine.

Hvordan få mest igjen av markedskronene?

Aldri før har vi hatt flere virkemidler for å nå kunder. Men hva skal man velge? To nøkkelord er viktigere enn andre: rett kanal og relevant informasjon. Vit hvor du kundene dine er Jo mer du vet om målgruppene dine, jo lettere er det å finne ut hvordan du best kan nå dem. Velg de kanalene som når best mulig frem til hver…