Inspirere – ikke informere

Vi lever i en utrolig hektisk, digital verden. En verden overfylt av informasjon. Ifølge IBM Marketing Today er 90% av all informasjon som er tilgjengelig i verden nå, produsert de siste to årene.

Med så mye informasjon tilgjengelig og en Facebook-feed full av artikler, er vi kresne på hva vi bruker tid på.

Slik bør din bedrift også tenke. Det er naivt å tro at en potensiell kunde leser det som kun handler om din bedrift og om hvor gode dere er.

Papir er ikke dødt!

Hvor mye reklame mottar din bedrift i posten? Vi gjorde en test og fant ut at på to uker fikk vi kun 8 DM-er. Det betyr at det er en kjempemulighet å nå B2B-markedet gjennom postkassa! Lag et inspirasjonsmagasin! Da er det gode odds for å fange kundens oppmerksomhet. Fokuser på hvordan dere løser kundens utfordringer, og inspirer dem! Snakk mindre om deg og mer om kunden. Så hva med et inspirasjonsmagasin for din bedrift?

faksimile fra inspirasjonsmagasinet Primawera

Denne artikkelen er en faksimile fra inspirasjonsmagasinet Primawera.